X

Ceny produktů se zobrazí po registraci a přihlášení. Registraci pro firemní zákazníky najdete ZDE.

Reklamační řád pro VO

Tento Reklamační řád pro velkoobchod (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného podnikatelem či právnickou osobou prostřednictvím on-line obchodu e-yssentoools.cz od naší společnosti:

YSSEN TOOLS s.r.o., se sídlem Dolní Litvínov 5, 436 01, Litvínov
IČ: 25007289
DIČ: CZ25007289
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 11035
Adresa pro doručování: YSSEN TOOLS s.r.o., Dolní Litvínov 5, 436 01, Litvínov

  1. Odpovědnost prodávajícího za vady

    1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
      - je v ujednaném množství;
      - odpovídá jakosti a provedení, které byly mezi kupujícím a prodávajícím sjednány, případně podle smluveného vzorku nebo předlohy, popřípadě podle účelu patrného ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý;
      - za vadu zboží je též považována situace, kdy prodávající dodá kupujícímu jiné zboží, než jaké bylo mezi nimi sjednáno;
      - nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva třetí osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.

  2. Práva kupujícího z vadného plnění

    1. Pokud je vada zboží podstatným porušením smlouvy, náležejí kupujícímu tato práva z vadného plnění:
            a) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
            b) odstranění vady opravou věci;
            c) přiměřená sleva z kupní ceny; nebo
            d) odstoupení od smlouvy.
    2. Pokud je vada zboží nepodstatným porušením smlouvy, může kupující požadovat:       a) odstranění vady; nebo       b) přiměřenou slevu z kupní ceny.
    3. O zvoleném způsobu řešení reklamace je kupující povinen informovat prodávajícího při oznámení vady, jinak o něm rozhodne prodávající. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s prodávajícím.

      Pokud kupující považuje vadu za podstatné porušení smlouvy, je povinen to prodávajícímu doložit.

      Kupující bere na vědomí, že dokud neuplatní své právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, je prodávající oprávněn dodat mu chybějící zboží nebo odstranit právní vadu (zejména dodat chybějící dokumenty).
    4. Výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy nelze požadovat v případě, že kupující nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí v případě, že:
            a) došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
            b) kupující použil věc ještě před objevením vady;
            c) kupující nezpůsobil nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím; nebo
            d) kupující věc prodal ještě před objevením vady, anebo pozměnil věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen z části, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá mu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

  3. Nemožnost uplatnění práv z vadného plnění

    1. Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud o vadě před převzetím věci věděl nebo vadu sám způsobil.
    2. Nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
            - opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
            - věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo
            - vyplývá-li to z povahy věci.
  4. Postup při reklamaci

    1. Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Pro přijímání reklamovaného zboží je určena kontaktní adresa prodávajícího.
    2. Závazný postup při reklamaci:
            - pro rychlejší vyřízení může kupující o reklamaci předem informovat prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně;
            - kupující je povinen informovat prodávajícího o tom, jaké právo z vadného plnění si zvolil, popsat závadu a/nebo popsat, jak se projevuje;
            - reklamované zboží doručí kupující prodávajícímu (jinak než na dobírku, kterou prodávající nepřebírá), přičemž při zasílání je kupující povinen zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
            - kupující ke zboží přiloží doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
    3. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy bylo prodávajícímu doručeno reklamované zboží.

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 19.11.2019.

  •  Autorizovaný servis
  •  Náhradní díly
  •  Většina zboží skladem
Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány webovými stránkami, aby učinily uživatelský zážitek více efektivní.

Aby se mohly webové stránky správně zobrazovat, potřebujeme sbírat tzv. technické cookies. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme Váš souhlas.

Tato stránka používá různé typy cookies. Některé cookies jsou umístěny službami třetích stran, které se objevují na naších stránkách.

Kdykoliv můžete změnit nebo zrušit svůj souhlas prostřednictvím Nastavení cookies na naších webových stránkách.

Zjistěte v naších zásadách ochrany osobních údajů více o tom, kdo jsme, jak nás můžete kontaktovat a jak zpracováváme vaše osobní údaje.

" ConsentText="Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách používáme cookies, které nám pomáhájí lépe porozumět chování návštěvníků. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu.
" /> registraci a přihlášení. Registraci pro firemní zákazníky najdete ZDE.

" NotificationBarB2C="

Vážení zákazníci, z technických důvodů odpovídáme na vaše dotazy ohledně objednávek a zboží pouze prostřednictvím emailu. Děkujeme vám za pochopení.

" ServerAddress="www.e-yssentools.cz" ServerAddressB2B="www.e-yssentools.cz" SQLOnlineTimeout="30000" DayOff="" EnableMultiLanguage="1" Holidays="" IsDebug="1" UseAjaxStock="0" DeepMultiLanguage="1" EnableMojeID="0" ApplyBulkDiscount="1" DefaultLanguageID="1" DefaultAdminLanguageID="1" ChckCodeLength="4" AllowUnregisteredOrder="1" CategoriesVisibleInParentTree="1" CommodityCanInsertToMultipleCategories="1" DaysToMarkItemsAsNew="0" DefaultCategoryView="catalogue" DefaultCountForOrder="1" DefaultVATValue="21" DiscountCountAtaTime="1" DiscountSumMax="25" GlobalDiscount="0" IgnoreStatisticsFromIPs="" IndividualUserPrices="0" ManualTopSale="1" ParamOrderFromCat="0" ProjectProgrammerEmail="programator@netdirect.cz" ShowAdvancedSEO="1" ShowPricesWithoutVAT="0" ShowPricesWithVAT="1" ShowProducerImageList="0" StorePricesWithVAT="0" AllowedProjectDomain="" Database="MasterShopTest" ImportFolderASP="d:\BatchImport\MasterShopTest.cz\" ImportFolderSQL="\\scvyvoj\batchimport\MasterShopTest.cz\" ImportForlderPath="/files/import/" LinkedWithAccounting="1" PromptChat="0" ShopName="Nářadí" UseSEOUrl="1" UseSingleDeliveryAddressField="0" XMLExportPath="/tmpdata/xml/" XMSPath="/templates/xms/" XSLSystemPath="/templates/xsl_sys/" XSLUserPath="/templates/xsl_usr/" CaptchaExt="gif" EnableSms="0" CaptchaPrefix="img_" ChckCodeType="alphanum" YSSENbaskets="0" MailChimpApiKey="da88c3aa5f5559e93270fc8afee9590b-us11" PropagationText="" DefaultCurrencyID="2" UrlLanguage="www.ynaradi.cz">